خواستگاری به سبک رومانتیک ترین مرد جهان!! + عکس
 
!!مــوجــودات ِ غــریبـی هـستیـم ! نـه طاقــت ِ دروغ را داریـــم … و نــه تحــمّل ِ حـقــیــقت را
♥ .♀.•° ۝Good Time♥ .♀.•° ۝
 
 
دو شنبه 9 شهريور 1391برچسب:, :: 17:50 ::  نويسنده : sahra

 این مرد خوش ذوق با روش جالب خواستگاری اش همسر آینده اش را شوکه کرد و سرانجام موفق شد نظر مثبت عروس خانم را جلب و جواب مثبت را از وی بگیرد.به گزارش پارس ناز این عروس 29 ساله هنگامی که با همسر آینده اش در ساحل قدم میزد ناگهان چیزی دید که او را میخکوب کرد.

 
www.parsnaz.ir - خواستگاری به سبک رومانتیک ترین مرد جهان!! + عکس
 
این داماد خوش ذوق و عاشق پس از 5 سال و نیم آشنایی با نوشتن یک جمله روی ماسه های ساحلی از همسر مورد علاقه اش کارن خواستگاری کرد. او روی ماسه ها نوشته بود کارن آیا با من ازدواج  میکنی؟ کارن میگوید همه این سلیقه زیبا را تحسین میکردند و منتظر بودند که من چه جوابی میدهم و من چه میتوانستم بگویم جز جواب مثبت؟
 
www.parsnaz.ir - خواستگاری به سبک رومانتیک ترین مرد جهان!! + عکس
 
اندور 31 ساله و فوق العاده عاشق همسر آینده اش است او میگوید تمام مدت استرس داشتم که همه چیز خوب پیش برود. دو تن از دوستان نزدیکش در این کار وی را همراهی کردند .او میگوید به همراه کارن همیشه  آخر هفته ها به این مکان می آمده است و به نظرش اینجا بهترین محل برای شروع لحظه های مشترک رسمی شان بوده است.
 
 
 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت0:12---30 شهريور 1391
زندگی خوردن و خوابیدن نیست

انتظار و هوس و دیدن و نادیدن نیست.

زندگی چون گل سرخی است

پر از خار و پر از برگ و پر از عطر لطیف.

یادمان باشد اگر گل چیدیم

عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار همند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

salam man sahra hastam be weblog man khosh omadid omidvaram az webam khosheton biad nazar yadeton nareh $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only love ★. ♥ و آدرس sahra26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 95
بازدید هفته : 284
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 548082
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


صداياب